top of page

הספרייה פתוחה! בואו לבקר בספריית הסובלנות

שנת הלימודים החדשה נפתחה לפני מספר ימים, וכבר אנחנו רואות להט"בופוביה חסרת תקדים מול הנוער והילדים שלנו. הקהילה הגאה נלחמת כבר שנים מול להט"בופוביה, אבל בשנה האחרונה הלהט"בופוביה קיבלה פנים ותוקף בכנסת. על הכוונת – מערכת החינוך.

לאחר שנים שהוא מפיץ את משנתו הלט"בופובית ומלאת השנאה, השנה אבי מעוז ישיק לראשונה את תוכניותיו במערכת וינהיג פיקוח על תוכניות בחינוך ילדנו.

אבי, הכנו לך הפתעה לפתיחת שנת הלימודים – ספריית הסובלנות הגדולה ביותר בארץ!

כדי שנוכל להפוך את המערכת לסובלנית יותר, עבור כל תלמיד ותלמידה, כדי שנוכל לדאוג שלכולם.ן יש מקום, כדי שילדינו יוכלו לחיות בעולם טוב יותר, ליברלי יותר, הכנו עבורכם כמות אדירה של תכנים וכלים לשימוש בשטח. אבי מעוז מפיץ פחד ושנאה. במקום זה, אנחנו מפיצים תשובה, ידע, כלים. כל פעם ששומעים על אבי מעוז, אנחנו רוצים שתזכרו שיש כתובת, יש מענה, יש מה לעשות.


יש בישראל 2,405,000 תלמידים ותלמידות 91,400 כיתות 13,000 מורות ומורים 9,300,000 תושבים ותושבות וכולם צריכים וצריכות להכיר את avimaoz.co.il


אנחנו חייבות כולן ביחד להפיץ את הבשורה לכל הורה בארץ, לכל מורה, לכל נער ונערה. כדי שכולם ידעו שיש להםן מקום. עזרו לנו להגיע עם avimaoz .co.il לכל מקום בארץ! עזרו לנו לפרסם על אוטובוסים, על שלטים, בכל מקום, כדי שכולם יחשפו לספריית הסובלנות. תמכו בנו עכשיו כדי שנוכל להפיץ את הבשורה.


כנסו עכשיו >> avimaoz .co.il

121 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page